22 Ekim 2013 Salı

BAYRAM ANILARI


FOTOĞRAFIN İÇİNDEKİLER




Anılar;kimisi fotoğraflara hapsediliyor,kimisi tüm canlılığıyla kamerayla kayıt altına alınıyor.Bu canlı kayıtlar benim daha çok hoşuma gidiyor.Çekilen kişi (kişiler) herşeyiyle en doğal şekilde karşınızda.Bütün bunların o an bir anlamı olmayabilir,çünkü yaşanmışlıklar yeni.Sonrası için tatlı bir tebessümle o anın hatırlanışı.


Güzel bir şekilde anılası zamanlar,gün gelecek fotoğrafın içerisinden çıkıp tek tek ortaya dökülecek.Kamera kayıtları televizyon ekranından hoplaya-zıplaya yanınıza gelecek ve beraber oynayacaksınız,keyifle...



Bellekde yerini alanlar ise sadece size aittir.İster paylaşırsınız ister paylaşmazsınız.Nasıl olursa olsun anılar her seferinde dudakda tebessüm bırakacaktır.Hatta kahkaha.




Hayat,yaşamak içindir.Yaşamda "daha sonra" olmaz.Ya "daha sonra" hiç gelmezse.






Bilemiyorum belki yanlış düşünüyorum ama özel günlerin diğer günlerden farklı geçmesi düşüncesindeydim. (Burada farklılığı sadece gezmek olarak algılamayın.Buna güzel bir örnek takip ettiğim,yazılarını zevkle okuduğum Öykü'nün "budur" yazısıdır.Fırsat bulup okuyun derim) .Diğer günlerdeki gibi öylesine geçiyorsa farkı ne?O farkı yaratacak olanlar ise o anı yaşayan insanlardır.Eğer onlar istemiyorsa yapacak bir şey yok.




Amaç beraber olmak ve o anı birlikte yaşamaktır.



İstediğiniz gibi yaşamanız dileklerimle...

NOT:
Fotoğraflar bana ve yiğenlerime aittir.

2 yorum:

öykü dedi ki...

benden bahsettıgını bılmeden geldım sayfana

fotoğraf karelerine bakıyordum,

ben yakında fotoğrafçılık kursuna gıdıyorum cunku:)

merakımın bıraz da nedenı o

evet yaşanmışlık ızlerını sevıyorum ben de fotoğraf karelerınde

hoca bıze sordgunda hangı kategorı ılgı alanınız dıye

ben portreler demıstım

bı de kapılar


bakalım neler çıkacak ortaya..



benım ıcın dusuncelrıneyse cok cok tsk edıyorum


kızanlar da var Budur yazıma ama
sağlık olsun..


dusundurebılmek onemlı olan
kızanların bıle aklında mınıcık te olsa
acabalar ı sokabilmek




sevgiyle dıyorum:)

Mahmutun güncesi dedi ki...

Yazıların gibi fotoğraf karelerini de bekliyor olacağım.Güzel çalışmalar çıkartacaksındır.Kolay gelsin.
Yazındaki düşünce çok hoştu.Beğenmiyenlerde oluversin ne yazar.Onlar kestikleri eti dolaba yerleştitip bütün sene yesinler ve kendilerini nasıl avuturlarsa avutsunlar.