1 Ekim 2013 Salı

SANAT GÜZELLİKTİR

HADİ SERGİ GEZELİM

Kişiliğini kaybetmiş meydanı bırakıp aynı yazgıyı paylaşmaya aday durumda olan bir başka yere kendimi attım:BEYOĞLU.Kalabalığın içerisine karıştım.İstiklâl'de bir kaç galeriyi ve 13. İstanbul Bienali sergi mekanlarından Salt Beyoğlu ve Arter'i gezeceğim.Amacım hem gözümü hem de ruhumu doyurmak.Teker teker açılan sergileri görebilmek için koşuşturmayı seviyorum.Mutlu olduğum anlarımdandır.Eserlere,ressam neler yapmış,nasıl yapmış,hangi tekniği uygulamış v.s. şeklinde bakmaya başladım.Kendim de amatör olarak uğraşıyorum ya,ne yapabilirim derdindeyim.İnceliyorum,araştırıyorum,uygulamaya çalışıyorum.


İlk uğrak yerim PiramidSanat galerisi,Hale Arpaçıoğlu 'nun ''Manyetik Şiirler'' isimli sergisi oldu.
11 Eylül-13 Ekim 2013 tarihleri arasında ziyaret edebilirsiniz.



Daha sonra İstiklâl'de kendimi yine kalabalığın içerisine bıraktım.Kalabalığın içerisinde kaybolmayı seviyorum.Vitrinleri seyrede seyrede yürüdüm.Balo sokaktan dönerek biraz ilerdeki Akademililer Sanat Merkezine girerek bir süre bu kalabalıktan uzaklaşmış oldum.Galeride doğa ile insanın ilişkisini konu edinen,karma resimlerin sergilendiği ''Abluka’’ isimli sergiyi gezdim.25 Eylül-2 Kasım tarihleri arasında ziyaret edilebilir.





Buradan çıkıp İstiklâl'in kalabalığıyla fazla haşır-neşir olmadan kendimi Mısır Apartmanının içerisine attım.Apartmanda sırayla;
1)cda|projects galeride Azade Köker'in ''Hareketli Mekanlar'' sergisini gezdim.12 Eylül-26 Ekim 2013 tarihleri arasında ziyaret edilebilir.


2)Galeri Zilberman'da Şükran Moral ve Valie Export'un ''Despair&Metanoia'' isimli sergisi 12 Eylül-26 Ekim 2013 tarihleri arasında ziyaret edilebilir.


3)Galeri Nev'de Ali Kazma'nın ''Kitap'' sergisi 26 Ekim 2013 tarihine kadar gezilebilir.


4)Pi Artworks'da Mehmet Ali Uysal ''Resim'' sergisi 11 Eylül-26 Ekim 2013 tarihleri arasında ziyaret edilebilir.Galerinin ortasında etrafta ki eserlere bakarken ki hissettiğiniz duygu çok farklı.Bilmem sanki sanatçı eserleriyle o duyguları size de geçiriyor.Sergiyle ilgili hiç bir açıklama okumadan gidin.Ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.



NOT:
Fotoğraflar bana aittir.Ortamın tamamen beyaz olması ve fotoğraf çekiminden kalitesiz sonuç elde edilmesi sonucu son fotoğraf internetten alıntılanmıştır.

Hiç yorum yok: