5 Aralık 2013 Perşembe

BİR GÜNDEN GERİYE KALANLAR


VASIF PEHLİVANOĞLU,IRISH PUB VE 
VİKTOR LAZLO




Hava ne kadar soğuk olursa olsun bir 
galeriye girip sergilenen resimleri seyretmek 
içimi ısıtır.Ben de öyle yaptım ve sürekli 
gittiğim Akademililer galeriye yolumu düşürdüm.
Ressam Vasıf PEHLİVANOĞLU'nun 
"Poyrazla Gelen/With The Borealis" sergisi 
vardı.


Bu güzel resimler,içimdeki özlemi azdırdı.Hem 
sergiyi hem de kendi hülyam içerisinde 
dolandım.Resimlerdeki renkler,hayallerimde ki
renklere nasıl da güzel dokundular.


Sergi için 07/Aralık/2013 günü son gün.
Bilginiz olsun.


Sergiden sonra yine aynı (Balo) sokakta olan
JJ Balans ın hemen yanında bulunan Irish
Pub'a girdim.Hemen karşısında sevdiğim bir 
yer olan Nevizade duruyor.Burayı tercih etmemin 
nedeni farklı lezzette bira denemek istememdendir.
Ortam,müzik ve içtiğim bira,bu sefer de beni 
başka başka yerlere aldı götürdü.Kendi içimde 
de güzel şeyler yaşıyorum.Dudaklarımın hafiften 
yana doğru yayıldığını hissediyorum.Şişemi 
hafiften masaya vuruyor ve kendime
 "şerefe" diyerek koca bir yudum alıyorum.


Akşamda Viktor Lazlo'nun "Billie Holiday 
Müzikali" için CRR (Cemal Reşit Rey) Konser 
Salonundaydım.Sanatçı,dolu olan salonda 
muhteşem bir konser verdi.


Aşağıda Le Figaro'dan bir alıntıyla yazımı 
noktalamak istiyorum;
Lady Day ile bir gece...Billie Holiday üzerine 
bir gösteri denemek ve sahnelemek tehlikeli.
Kim hala yaşayan efsanesini sahneye koymaya 
cesaret edebilir ki?Trajik ve büüleyici şarkcıyı 
sahneleme riskini Viktor Lazlo alıyor.20 şarkı 
boyunca,kederli ve mutluluk uyandıran her 
şarkıda Victor Lazlo şehvet ve mizah kartlarını 
kullanıyor.Şarkılar caz dörtlüsüyle ve sıra dışı 
bir müzikalle yeniden hayata geçiyor.Victor 
Lazlo şarkılara tazeliğini katarken,Georgia 
On My Mind şarkısındaki sanal düet ile doruğa 
ulaşıyor.Lady Day ile bu kısa karşılaşmadan 
sonra,herhangi bir dinleyici kendini derinden 
etkilenmiş ve çelişkili bir şekilde de mutlu 
Hissediyor...


Evet bu mutlulukla eve gidip yatmak...
Ertesi gün işe gidileceğini düşünmek bile çok 
hoş bir duygu halini alıyor,her ne kadar 
gidilmek istenmese de.
(1 Yıl 6 Ay)

NOT:
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: