17 Aralık 2013 Salı

"KAFAMDA BÖCEKLER VAR/3D" OYUNUNA DAİR...


KAFAMDA BÖCEKLER VAR/3D


Tek kişilik bir gösteri desek daha iyi olacaktır.Kendiyle barışık,artısıyla eksisiyle kendini kabullenmiş birinin doğal,eğlenceli,keyifli bir gösterisi.Ben,çok güzel eğlendim.Söylediğine göre kendi de eğlenmiş.Gerçi onun eğlenip eğlenmemesi beni pek alakadar etmiyor.Çünkü güzel vakit geçirmek için Bo Sahne'ye  gelen benim.


Yunus Günçe'yle tanışmışlığım yoktur ama kendisini severim (illa tanıdığımız insanları seveceğiz diye bir kuralda olmadığına göre).Her izleyişimde o sevgi nerden kaynaklanıyor onu keşfediyorum.Samimiyeti,içtenliği,dobralığı,olduğu gibi olması onu sevmeme büyük etken.Ekranda,sahnede,gazetelerde söyledikleriyle yaptıklarının çakışıp çakışmadığına şahit oluyoruz.Tutarlılık...Kendini olduğu gibi anlatma ,farklı biriymişcesine göstermeme...Tabii bütün bunlara ek bir çok özelliğiniz onda mevcutsa onu daha bir ayrı seviyorsunuz.Yani bir oyuncuyu,şarkıcıyı,sanatçıyı,vs...sevmek için onu illa tanımanız gerekmiyor.Ben de Yunus Günçe'yi işte böyle seviyorum.


Gösteriyi burada size ne kadar anlatsam da Yunus Günçe ile izleyici arasında ki samimiyeti kelimelere dökmem mümkün değil."Çişim geldi" veya "gülmekten koltuktan düşmek" bütün bunları o ortam içerisinde yaşamak lazım.Bunu yaşamak içinde izlemek gerek.


Adres
Ağa Hamamı Sokak
18/1 - 34433
Cihangir / İSTANBUL


Telefon
0212 251 37 42
0212 251 37 07


Fax
0212 251 20 14

E-mail
bosahne@bosahne.com
İnternet adresi


NOT 1:
Yazılarını paylaştığı blogunu takip etmek isterseniz internet adresiniaşağıda veriyorum;

NOT 2:
Birinci fotoğraf Bo Sahnenin internet adresinden alıntılanmıştır.Diğerleri ise bana aittir.

2 yorum:

özii dedi ki...

Merak ettim şimdii. Acaba uzun süre devam eder mi?

Ocak gibi istanbula 'a gelme niyetim var düşünebilirim...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Bildiğim kadarıyla devam eden gösteri.Umarım geldiğiniz günlere denk düşer.İyi seyirler.