27 Aralık 2013 Cuma

''SÜRPRİZ'' OYUNUNA DAİR...


SÜRPRİZ


Geçmişe takılıp kalmak...Hayatınızın her anını nasıl da etkiliyor.


Oyunda,çok küçük yaşlarda babası tarafından terkedilmiş ve dolayısiyle tüm hayatı etkilenmiş bir kadını izliyorsunuz.Babası neden terketmiş bir ipucu yok.Oyun içerisinde de bulamıyorsunuz.


Kadın (Seda Türkmen),sevgilisiyle problem yaşarken gerçek ve hayâl arasında da gidip gelmeye başlıyor.Ardından iş yerinde sorunlar,evde artan sorunlar,sorunlar...
Ayrılık...


Adam (Aziz Caner İnan) bana,kadının yaşadıklarını anlamayan,anlamaya çalışmayan bir erkek duygusunu hissettirdi.Bu duyguyu güzel yansıttığını düşünüyorum.
Kadının,iş arkadaşıyla (Iraz Yöntem) beraber dağıttıkları geceye bayıldım.O an ki paylaşımlar,ne kadar doğaldı.
Hayâl dünyasında ki bıcır bıcır olan kadını (Defne Halman) daha önce Kenter Tiyatrosunda izlemiş ve kendisine bayılmıştım.Aynı duygular bu oyunda da sözkonusu.


Dekora bayıldım.Evimizin salonu gibi bir yere hem evi hem ofisi hem de hayâl alemi çok güzel yerleştirilmiş.Hele salonun bir köşesinde ki ayakkabı kutusu hoştu.


Ben,Sami Berat Marçalı'nın oyunlarını seviyor ve keyifle izliyorum.Bu genç adamı kutluyorum.
Ne bileyim,gidin oyunu izleyin ve kendi yorumunuzu yapın.


SÜRPRİZ

İKİNCİKAT

yazan/yöneten/konsept :sami berat marçalı 
yrd yönetmen :gizem bentürk 

OYNAYANLAR :
seda türkmen 
aziz caner inan 
ıraz yöntem 
defne halman 

reji asistanı :mine taşar 
müzik.        :bi aralık 
efekt           :özgür özgencer 
teknik uygulama  :eren çiğdem 
fotoğraf/afiş :gizem bentürk,alp babür 
video           :ali tansu turhan 

süre 90’ 


ADRES :

ikincikat-istiklal asmalı mescit mh. 
olivya geçidi sk. no:1 
olivya han kat:2 
istiklal|beyoğlu 

ikincikat-karaköy 
emekyemez mh.sarı zeybek sk. 
demirci fettah çıkmazı no:2 kat:2 karaköy|beyoğlu 

sekizincikat istiklal cd. 
No:108 aznavur pasajı kat:8 galatasaray|beyoğlu 

TELEFON : 
05İKİNCİKAT (0 545 462 45 28) | 0544KARAKÖY (0 544 527 25 69

e-mail: ikincikattayiz@gmail.com 

web: www.facebook.com/iikincikat | www.twitter.com/ikincikat

NOT 1:
Fotoğraflar İkincikat'ın aşağıdaki internet sitesinden alıntılanmıştır.
http://ikincikat.org/

NOT 2:
Aşağıda bu haftanın ve 2014 ün ilk haftasının proğramı var.Bir tane seçip gidin derim.



Hiç yorum yok: