26 Aralık 2013 Perşembe

İKİNCİKAT TİYATRO


TARİHİ BİNADA GENÇ BİR TİYATRO


Kendilerini alternatif tiyatro olarak tanıtan tiyatrolar içerisinde ilk gözağrım olan bir tiyatrodur,İkincikat.
İzleyicisi olmam "Limonata" oyunuyla başladı ve sonrası geldi...
Çatı,Yalnız batı,Aut,Korku tüneli,Yalnızlar klubü,Disosya,Barselo,Süpriz....

İzleyici koltuğunda belki de aklınızın ucuna gelmiyecek sanatçılarla birlikte yan yana güzel oyunlar izledim.TV ekranlarından tanıdığımız,sevdiğimiz sanatçıları İkincikat sahnesinde izleme olanağı buldum.Harika oyunları yazan,yöneten ve sergileyen yeni oyuncularla İkincikat'ın sahnesinde tanıştım.Hayran oldum.
Böylesine küçük tiyatrolarda ses getiren büyük oyunların oynandığını gördüm.Kimi zaman içimi dağladılar kimi zaman kahkahalara boğdular oynadıkları oyunlarla.
İkincikat tiyatroyu sevdim.Onu sevmemle birlikte diğer alternatif tiyatrolara gitmem başladı.Ahhh bir de baktım ki beyoğlunda bir dolu alternatif tiyatro var.Zaten sevdiğim beyoğlunu daha çok sevmeye başladım.
Hepsinde ayrı ayrı çok güzel oyunlar sahnelenmeye devam ediyor.

"Süpriz" oyununu izlemek üzere cumartesi akşamı,kapanacak olan mekana ilk mutluluğumun kokusunu bulmak üzüntüsüyle gittim.Bir oyunu bu sahnede son kez izlemek istedim.Burası da anılara karışacak...Mutlu olunan anılara...
Ama sanmayın ki İkincikat,bu binayla birlikte yok oluyor.Hayır.İkincikat-karaköy ve Sekizincikat'la devam ediyor.Güzel oyunları bu mekanlarda izlemeye devam edeceğiz.

Tiyatro her zaman vardı.Olmaya da devam edecek.

ADRES :

ikincikat-istiklal asmalı mescit mh. 
olivya geçidi sk. no:1 
olivya han kat:2 
istiklal|beyoğlu 

ikincikat-karaköy 
emekyemez mh.sarı zeybek sk. 
demirci fettah çıkmazı no:2 kat:2 karaköy|beyoğlu 

sekizincikat istiklal cd. 
No:108 aznavur pasajı kat:8 galatasaray|beyoğlu 

TELEFON : 
05İKİNCİKAT (0 545 462 45 28) | 0544KARAKÖY (0 544 527 25 69

e-mail: ikincikattayiz@gmail.com 

web: www.facebook.com/iikincikat | www.twitter.com/ikincikat

Hiç yorum yok: