14 Aralık 2013 Cumartesi

KAR,SOĞUK VE İÇİMİ ISITAN BİR KAÇ ŞEY

12 ARALIK PERŞEMBE GÜNÜNDEN BİR KAÇ ŞEY

Sıcacık evimi bırakıp dışarıya çıkmak istemiyorum ama bir yanım
"hadi hadi" 
diyor.
"E hadi ama".
Kendimi evden dışarıya atıyorum.Kar,yağmaktan vazgeçmiş ama soğuk,insanı nasıl sarıp sarmalıyor bir bilseniz.Umurumda bile değil.Ona göre giyinmişim.


İlk uğrak yerim "Bo Sahne".Yunus Günçe'nin "Kafamda böcekler" için biletimi aldım ve girişindeki cafe'ye oturdum.Orada da çalışma vardı.Söylemiş olduğum çayımı içtim,yanında istediğim keki yedim ve kalktım.


Yavaş yavaş ara sokaklarda yürüdüm.Araba trafiği az olmasına rağmen insan trafiği fazla.Buralar her zaman böyle;yaz-kış,kar-yağmur,sıcak-soğuk.


Aralarda bir Pub'a girdim.Farklı bir bira içerek içimi ısıtmak istiyorum.Yalnız bira masama belirli kurallar içerisinde bırakılırken bir başka çalışan tarafından da fotoğraf çekiliyordu.
"Fotoğrafın içerisinde var mıyım?
diye sordum.
"Hayır"
dedi.Fotoğraflar,birayı üreten firmaya gönderiliyormuş.Öyle isteniyormuş.
Biraz dinlendikten sonra tekrar kalabalığın içine karışıyorum.


Bu sefer yolum CRR (Cemal Reşit Rey) Konser Salonu.Los Vivancos'un "Aeternum" dans gösterisi var.7 kardeşten oluşan bu grup,bale ve flemenko'yu çok güzel harmanlamış.Her biri dansın dışında bir müzik aleti de çalıyor.Bunu dansla birlikte güzel uyguladılar.Yaptıkları espiriler güzeldi.Müzikler,seyircinin oturduğu yerde kıpır kıpır olmasını sağladı.Işık güzel kullanılmıştı.Önümde ki izleyiciler arasında Hıncal Uluç da vardı.Arka taraflarda bir kaç tane daha gördüm ama isimlerini hatırlayamadım.


Dansçı kardeşlerin hepsi birbirinden sempatikti,Gösterinin sonuna doğru seyircilerin arasına karışıp,onlarla el sıkışmaları hoştu.


Güzel bir gösteri sunmuş olan Los Vivancos kardeşlerin gitmelerine müsade etmedik.Onlar da bizleri kırmayıp küçük bir gösteri daha sundular.Alkışlar dinmek bilmedi.Güzel saatler geçirttiler,emeklerine sağlık.


Bir günü daha isteğim doğrultusunda harcamış oldum.


NOT:
Fotoğraflar bana aittir.Gösterinin sonunda alkışlarkençekilmiştir.
Yunus Günçe'nin fotoğrafı internetten alıntılanmıştır.

4 yorum:

özii dedi ki...

cheese cake harika görünüyor :)
Bira daaaa :)
afiyet olsun

Mahmutun güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Bu arada Yunus Günçe'nin BoSahnedeki gösterisi keyifli,eğlenceliydi.Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık.Ne bileyim,söyleyeyim dedim.

özii dedi ki...

Bende teşekkür ederim :)
Ama ist 'a gelmek lazım galiba...