23 Aralık 2013 Pazartesi

GEÇMİŞE MEKTUPLAR (MEKTUP 2)


2.MEKTUP



Baba,mekanın cennet olsun emi.
Günümüzde yaşananları görünce senin kıymetini daha iyi anlıyorum.
Haram yememeyi,yalan söylememeyi senden öğrendik.Aynen devam ediyoruz.

Baba,şimdikiler ise herkesin gözü önünde çatır çatır bizlerin,yetimin,herkesin parasını yiyorlar.Ağır cezalar yiyeceklerine korunuyorlar.Niye korunuyorlar?Parayı cukkalıyanlar ortadayken sanki zorla verilmişcesine neden başkaları suçlanıyor?

Baba,artık "ahlak" kelimesi duyduğumda midem bulanıyor,tiksiniyorum.

Baba,"Para" isimli tiyatro oyununda her türlü üçkağıdı,dolandırıcılığı,ahlaksızlığı yapan kişi aynı şeyle kendisi karşı karşıya kaldığında ahlakla ilgili bir konuşma yaptığında salonda bazı izleyiciler alkışlamıştı.Hatta bazıları ayakta alkışlamışlardı.Şaşkınlık içerisinde kalmıştım.O zaman anlamamıştım ama şimdi daha iyi anlayabiliyorum.

Baba "haram-zıkkım olsun" demekle olmuyor be.Gerçekten olsun.Yediklerini sıçamasınlar.Eee sıçamayınca da çatlasınlar emi...

Vallahi çatlasınlar.

NOT :
Diğer mektuplarımı da aşağıdaki linkleri tıklayarak okuyabilirsiniz;

Hiç yorum yok: