15 Eylül 2014 Pazartesi

BODRUM / DUMAN KONSERİ


BODRUM / DUMAN KONSERİ


Duman sevdiğim bir gruptur.
Verdikleri konserin günü bana uyduğu takdirde kaçırmam.Çalışma yoğunluğu yüzünden bir süredir konserlerine gidemediğim grubun bir konseri Bodrum tatil günlerime denk gelmişti.


Bodrum antik tiyatro'da verilen konser güzeldi.Keyifle dinledim-izledim.Ama sanırım bu tür yerlerde verdiği konserlerine bir daha gitmeyeceğim.
Yaş ortalaması benden hayli aşağıda genç insanlarla konser izlemek çok farklı.Onlara ayak uydurmak gibi bir zorunluluğum olmadığı gibi onların da benim gibilere ayak uydurmak gibi bir zorunluluğu yok


Şarkıya eşlik etmek farklı avazı çıktığı kadar her şeye bağırmak farklı.Sevdiğim grubu dinleyemiyeceksem orada işim ne?


Club konserlerine gitmenin daha iyi olacağı kararına vardım (JJ Balans gibi).En azından yaş sınırlaması var.


Konserin sonunu beklemedim.
Dışarıda arabayı beklerken 16-17 liklerin çığlıkları yanında solistin sesi çok az duyuluyordu.

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.


Hiç yorum yok: