26 Eylül 2014 Cuma

OHHH BE


BİTTİİİİ


"CAZ ESİNTİLERİ" adını verdiğim serinin ilk çalışmasını bitirdim.
Mutluyum.Buna sevmenin bir başka hali diyorum.

Taslağını bir ay önce hazırladığım resim üzerinde bir türlü çalışma fırsatım olmamıştı.İki günlük yoğun bir çalışma sonrası bitirebildim.

Resim,beni mutlu eden sebeplerden biri.Bunsuz bir hayat düşünemiyorum.Benim için mutluluk bu kadar basit.Her yaptığım resimde mutluluğun bir başka halini görürsünüz.Çalışma bitip de karşısında keyifle seyrederken ki yaşadığım duyguyu kelimelerden oluşan cümlelere dökmem zor.Eee burada da siz,hayâl dünyanızı zorlayın değil mi ama.

İşte bu,benim dünyam.Sadece benim.O dünyanın içerisinde sevgi var,mutluluk var,huzur var...
Bir an için çirkef dünyadan kurtulduğum an.


NOT :
1. Resim alttaki 2. Resimin bitmiş hali.Taslağı hazırlayıp da en son haline getirene kadar olan çalışmanın keyfi anlatılabilir mi?Her an her şeyin değişmesi...Bir öncekinin sonrakine benzememesi.Bir fırça darbesiyle resime ruh vermek...

Hiç yorum yok: