10 Eylül 2014 Çarşamba

GÜNÜN GÜZELLİĞİ 1


SANATLA YORGUNLUK GİDERMEK


Üzerimdeki yorgunluğu atmak üzere kendimi sokağa attım.Bir kaç galeri,
müze gezip akşam da tiyatro oyunuyla günümü sonlandıracağım.
Yorgunluğumun arttığını hissettiğim an proğramımdan vazgeçerek doğruca eve gideceğim,kararım bu.
Sanat yürüyüşüme eşlik etmek ister misiniz?O halde buyurun;




İlk durağım Pera Müzesi.Graffiti/sokak sanatı örneklerini görmek istedim.
Müzenin duvarlarını süsleyen eserleri
keyifle seyrettim.Hepsi birbirinden güzeldi.Görmenizi tavsiye ederim.





Müzenin 3 katı bu sanata ayrılmış.
Fırsat yaratın yolunuzu Pera Müzesine düşürün derim.Benden demesi...


Müzenin sürekli sergilerinin bulunduğu aşağı katlarda Osman Hamdi'nin eseri "kaplumbağa terbiyecisi" nin karşısına oturup uzun uzun seyretme keyfini yaşamak ise çok hoştu.Bunu her gelişimde tekrarlarım.






Müzenin karşısındaki 9.Altın Eller/ Geleneksel El Sanatları Günleri adı altında el ürünlerinin sergilendiği alanı gezdim.El işi,göz nuru neler neler üretilmiş.Hayranlıkla izliyorsunuz.Satın almak mı istiyorsunuz,buyurun o zaman.


Yorgun olan ben,kendimi fazla yormamak için sanat yürüyüşüme molalar vererek devam ettim.İlk molam uzun süre uğrayamadığım Nevizade de oldu.Ah Nevizade...Gelip-giden insanları izlemek yeter.Her insan,bir hikaye.
Bir hikaye ise yaşam.Bütün anıları toplayın ne yaşadığınızı görürsünüz.Tabii görmek istiyorsanız.


NOT :
Fotoğraflar bana aittir.
 

Hiç yorum yok: