27 Şubat 2012 Pazartesi

BİR ÇİFT MAVİ GÖZ (ÖYKÜ 2)

                      BİR ÇİFT MAVİ GÖZ


                      Her zaman yaptığım gibi barın kenarında ki tabureye oturdum.Buradan barı ve içerinin her bir köşesini görebiliyordum.Bazen insanları seyrederim bazen de etrafıma duvarı örer,başım önde düşünmek istediklerimle meşgul olurum.İşte böyle bir günümdeyim ve kimse umurumda değil.

                      Kendimle ilgili neler düşünürüm,neler?Hayatımla ilgili aldığım radikal kararları böyle zamanlarda almışımdır.Bardan ayrıldığım andan itibaren o kararlar uygulamaya geçmiştir.Pişman etmiş midir?Hayır.Aksine beni hafifletmiştir,rahatlatmıştır,mutlu etmiştir.

                      İçkimi yenilemek üzere gözlerim barmeni ararken bir çift mavi gözle,gözlerim buluşuyor.O mavi gözler,aklımı başımdan nasıl da alıyor.İçimden yüzüme doğru bir sıcaklık yayıldığını hissediyorum.Kulaklarımdan ateş çıkıyor.Kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor.Utanıyorum.Kafamı çevirecekken gülümsüyor.Ben de gülümsüyorum.

                      Tekrar kabuğuma çekiliyorum ama mavi gözler kafamın içinde dolaşıp duruyor.Çaktırmadan bakıyorum.Ne düşünüyordum?Aklıma gelmiyor.Düşüncelerimi toplayamıyorum.Arada dönüp başka yerlere bakıyormuş gibi yaparak bakıyorum.Esmer tenine mavi gözün ne kadar çok yakıştığını aklımdan geçiriyorum.İçkimi tazeletmek üzere barmene baktığımda...Ahhh duvarda ki aynanın farkındalığına varıyorum.Sürekli geldiğim yerde aynanın varlığını nasıl unuturum?Tekrar ateş bastı.Yüzüm kızardı.Utandım.Elim ayağıma dolaştı.Ne yapacağım diye düşünürken,tatlı tebessümünü bir kere daha gördüm.Çaktırmadan baktığımı zannederken O da beni izlemişdi.Muzipce bir gülümseme vardı yüzünde.Ben de gülümsedim.

                       Bu durumlarda yırtık biri olsam da,hiç bir şey yapamıyorum.Hala yüzümün alev alev yandığını hissediyorum.İçki ısmarlamak geçiyor içimden.O'na doğru dönüyorum,bana bakıyor.O muzip gülümseme hala yüzünde.Her şeyi göze alarak...

                       Merhaba diyorum.O da bana merhaba diyor...

NOT :
Öyküme konu olan resim akrilik bir çalışmamdır.

Hiç yorum yok: