10 Şubat 2012 Cuma

UMUTSUZ ŞİİRLERİM

                     UMUTSUZ ŞİİRLERİM

                     Karamsar olduğum geçmiş zamanlarda yazılmış şiirlerim.Hayata her zaman mutlu,güler yüzlü,şen-şakrak,toz pembe bakılamaz ki!;


YAVAŞ YAVAŞ

Akşamlar bir karanlık
gibi çöküyor üstüme,
kuşlarda terketti,
susuz da kaldım bu çorak bölgelerde.

günlerse bir yıl gibi geçiyor
kısalan akşamlara nazaran,
benimle alay edercesine yavaş yavaş.
                                     (M.Yumru)


YAS TUTMAYAN

gökler benim için ağlıyor,
geceler karanlığa bürünüp
yasımı tutuyor.
kuşlar ötmeyi unuttu.
tek ben miyim yas tutmayan?

tek ben miyim yas tutmayan?
                             (M.Yumru)


ÇALIŞ

sabah çalış
akşam çalış
hiç mi dinlenme yok?
hayatımız çalışla başlayıp
çalışla mı bitecek?
              (M.Yumru)


GERÇEĞİ ARADIM

gerçeği yalnızlığımda aradım.
gecenin karanlığının
ay'ı aradığı gibi aradım.
uçan bir uçakta,
hızla giden bir trende aradım.
kağıda yazdığım satırlarımda aradım
ama hiç bir yerde bulamadım.
                         (M.Yumru)


AYNI

sıkıldım hep aynı yerde yaşamaktan.
yeryüzü aynı,sağım solum hiç değişmez
hep aynı.

su aynı/mavi mavi
akışı aynı/şırıl şırıl

gökyüzü aynı/geniş ve mavi
aralarına beyaz serpiştirilmiş
puanlı bir elbiseyi andırıyor.
                       (M.Yumru)


NACAR

güzel güne hasret kaldım
güzel yüz göremez oldum
güzel bir gün bulamaz oldum
nacar kaldım dünyada.
                (M.Yumru)


ESKİLER

geçmesin geçmesin
nerde nerde kaldı mazi
unutulmak için mi mazi denmiş
ahhh!unutmak,unutulmak
ne kötü,ne kötü.

istiyorum eskiyi,yeniler sizin olsun.
                                (M.Yumru)


MONOTONLUK

hiç bir hareketlilik
gelmeyecek gibi.
hep böyle aynı hizada
hayatım devam mı edecek?

bir noktada yaşam sürüp gidiyor.
                          (M.Yumru)


NEDEN

neden,şu anın içinde değilim?
ya gerisinde ya ilerisindeyim
ama şu zamanın hep dışındayım.
neden?
      (M.Yumru)

Hiç yorum yok: