2 Kasım 2012 Cuma

ŞOKE OLMAK

                      ŞOKE OLMAK


                      Güzel bir Bayram tatili yaşamışım ve evime gelmişim.Yaşamımla ilgili aklımın ucuna gelmiyecek bir şey yaşıyorum.Elimde olmadan...Hem de arka arkaya iki şey.Aman Allahım.Hayat ne zaman,ne gösterecek,ne yapacak bilinmiyor.Şimdi de öyle yapıyor.Her zaman söylediğim gibi planlı yaşamayı sevmem,öncesi plan yapmayı da.Hayat,senin planına göre değil kendi yaptığı plana göre herşeyi yürütüyor.İlk bu sene bir çok tatil planımı önceden yapmıştım.Şimdiye kadar da tıkır tıkır yolunda gitti.Kasım ayı Bodrum tatil planımı iptal ettim.Etmemi gerektiren beni şoke eden iki olay yüzünden.Birinci olaydan bahsetmiyeceğim tabii ki.Gizli birşey değil ama burada bahsetmek istemiyorum.Ama ikinci yaşadığım olaydan uygun bir zamanda bahsedeceğim...Kısacası şu an tatile gitmek şık bir hareket olmayacak.Kendi içimde huzurlu olamayacağım...Tatili iptal ettiğimde kendimi daha rahat hissettim.Bu da yaptığım şeyin doğruluğunu gösteriyor.Uçak bileti,promosyon bilet olduğu için yandı demektir.Rezervasyon için ödenen para da yandı.Sağlık olsun demekten başka yapacak birşey yok.


                       Yaşanılan,hayatın kısa bir özeti;ne zaman ne olacağını hiçbir zaman bilmiyorsun.Birdenbire oluyor.Her zaman hazırlıksız yakalıyor.


                       Bodrum'a gideceğim tarihlere denk geldiğine üzüldüğüm ''7.Contemporary İstanbul'' uluslararası çağdaş sanat fuarına artık katılabilirim:Bunun için sevinçli ve mutluyum..Dünyanın bir çok yerinden ve Türkiye'den katılacak galerilerin sergilerini toplu halde görme olanağım olacak.Bodrum,yerinde duruyor,her zaman gidilebilir ama bu kadar galeriyi ve ressamı(n eserlerini) birarada görme olanağım yok.Eğer zamanınız varsa ve bu tür faaliyetlerden hoşlanıyorsanız bunu kaçırmayın derim.Fuar,22 – 25 Kasım 2012 tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayında.


                      Hani bardağın dolu-boş olması olayı varya,işte ben dolu kısmına bakan insanlardanım.Hayatı kendime zehir edeceğime hoş kılıyorum.Deneyin.Ben yapamıyorum diyerek işin içinden sıyrılmaya kalkmayın.



NOT1:
İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı
Gümüş Cad.No:4 Harbiye 34367 Istanbul
Telefon: +90 212 373 11 00 (pbx)
Faks: +90 212 224 08 78
E-mail: icec@icec.org

NOT2:
http://www.icec.org/tr/ana_sayfa

NOT3:
Dubrovnik tatilim güzel geçti ama her zaman tercih ettiğim ve memnun kaldığım ETS TUR'un bana yaptığını da sonra ki yazılarımda paylaşacağım.

Hiç yorum yok: