12 Kasım 2012 Pazartesi

''YALNIZLAR KULÜBÜ'' OYUNUNA DAİR...

                        ''YALNIZLAR KULÜBÜ'' OYUNUNA DAİR...


 
               
                       Başlıyoor...Ve...Bitiyooor...

                       Yalnız başlama ile bitme arasında ki zamanın nasıl geçtiğinin farkında olmuyorsunuz.80 dakika nasıl geçti bilmiyorsunuz.Zaman olarak söylüyorum tabii yoksa eğlenceli bir şekilde geçtiğinin farkındasınız.Kimi zaman kahkahalarınıza engel olamıyorsunuz,kimi zaman üzülüyorsunuz,kimi zaman kursa katılanlardan biri olduğunuzu hissediyorsunuz...Kursun hocasının ve kursiyerlerin yaşadıklarını kendimiz ya da etrafımızda ki tanıdığımız insanlar yaşamıyor mu?

 
 
                      ''Yalnızlar Kulübü'' ,kurs hocası ve kursiyerlerin bu kurs süresince yaşadıkları yolculuğu izlediğimiz bir oyun.Tüm oyuncular çok güzel oynuyor.Metni yazıp yöneten ise Sami Berat Marçalı.Genç bir yönetmen(1987 doğumlu).Bu oyun dışında da oyunlarını izledim.Şimdi böyleyse ileride ne olur düşünün artık.Hepsinin emeğine sağlık.


 
 
                       10 Kasım akşamını bu oyun için ayırmıştım.İyiki de ayırmışım.İstiklalin kalabalığına karıştığımda hafiflemiştim,mutluydum,yüzüm gülüyordu,ruhumun dinmeyen açlığını biraz daha doyurmuştum.

                       Bu oyunu kaçırmayın derim.Pişman olmayacaksınız.Belli mi olur;belki siz de hayat ritminizi bulmak istiyorsunuzdur.



NOT1:Fotoğraflar Tolga BAYRAKTAR'a aittir.

NOT2:ödüller, adaylıklar, festivaller, özel projeler* 18. İKSV Uluslararası İstanbul Tiyatro Festivali

İKİNCİKAT


yalnızlar kulübü
 
yazan & yöneten
sami berat marçalı
dekor & ışık
sami berat marçalı
oynayanlar
hasibe eren (demet)
heves duygu tüzün (emel)
tevfik şahin (nazım)
bedir bedir (mehmet)
pınar çağlar gençtürk (buse)
güçlü yalçıner (kerem)
 
oyun süresi80 dk

ADRES:

ikincikat

İSTİKLAL CADDESİ OLİVYA GEÇİDİ SOKAK NO:1 OLİVYA HAN KAT:2 05İKİNCİKAT(05454624528) / 02122923247


Hiç yorum yok: