16 Aralık 2012 Pazar

YENİ YIL 2012 DEN 2013 E

YENİ YIL





2012 den 2013 e geçerken açacağım,kendime aldığım hediye.Her özel günde kendime bu güzelliği yaparım.Ben olmazsam olmazzzz.Neden hep başkalarını memnun edelim,kendimizi de memnun etmemiz gerek diye düşünenlerdenim.


15 Aralık cumartesi gününü kendim için ''sanat günü'' ilan ettim.O gün sanatla ilgili faaliyetlerde bulundum.Masumiyet ve pera müzelerini tekrar,Mısır apartmanı içerisinde ki tüm galerilerin ise sergilerini gezdim,tiyatroya gittim ve sonrası gece eğlencesine kendimi bıraktım.Bunları daha sonra fotoğraflarıyla sizlerle paylaşacağım.Hediyeler aldım.Bu yıla özgü sanat içerikli hediyeler.


Şu an ki olanağımın iyi olması farklı yeni yıl kutlamalarını beraberinde getirse de çocukluğumda ki yeni yıl kutlamalarını özlemle anarım.O tadı hiç bir zaman hiç bir yerde almadım,alamadım.O günleri hatırladığımda farkında olmadan yüzümde tebessüm oluştuğunu hissediyorum.Mutlu ediyor beni.Bununla ilgili anılar çok fazlayken şimdilerde tatil veya bol para harcamanın dışında anı diyebileceğimiz ne kalıyor geriye?O nedenle bu yeni yılı ailemle belki geçmişteki gibi olmayacak ama o eski günleri yad ederek geçirmek istiyorum.


Eskiden yeni yılda bir araya gelmenin bile ayrı bir güzelliği vardı.Önceden hangi aile ferdinde toplanılacak,haberimiz olurdu.Biz çocuklar için ayrı bir zevkti.Büyüklerin arasına karışacak belki müsaade ederlerse tombala oynayabilecektik veya yardım edebilecektik.Tüm çocuklar o evde olurdu.Nasıl bir curcunaydı ya!Geceyarısına gelince herkes susar,tüm oyunlar biter ve gözler tek kanallı televizyonda TRT kanalında olurdu.Nesrin Topkapı bir oynardı bir oynardı.Şimdikiler gibi değildi,TV ye kilitlerdi herkesi.TRT kanalı sadece ve sadece o geceye mahsus bir arabesk sanatçısı çıkardı.Eh yılbaşı eğlencemiz bunlardı ama tüm yakın akraba bir arada bulunmanın mutluluğu başkaydı.Şimdi istesek de öyle bir şey gerçekleştiremeyiz.Herkes bir tarafa kaçıyor.


Geçmişe özlem hiç bir zaman bitmiyor.Bugün,bize çok güzel olanaklar veya çeşitlilik sağlasa da geçmişte yaşanan güzelliklerin tadını vermiyor.Bilemiyorum belki o zamanlar biz küçüktük hayata bakışımızda küçücüktü zamanla büyüdük farklı şekilde bakmaya başladık ve o tad kaybolup gitti.Bir daha da bulamadık.


Herkese iyi yıllar diliyorum.


NOT 1:Hediyeyi açtığım anı da sizlerle paylaşırım.İçerisinde ne olduğunu benim gibi merak edenlere...

NOT 2:İşte kendime aldığım hediye.



Hiç yorum yok: