2 Mart 2014 Pazar

BAHÇEDE SABAH KAHVALTISI


yüzünde düş izi var
düşlerin yalnızlığı yoktur
Cohen ya da Lenon gecelerinde
düşler suya deyer
düşlerin yüzü yoktur
kücükiskender /Cangüncem

DENİZ GÜLÜMSÜYOR


Bodrum'un ara sokaklarında dolaşırken-rengarenk çiçeklerle alımlı bir gelin gibi süzülen bahçeli küçük şirin evler gördükçe hayal kurmadan yapamıyorum.


""Bahçede sabah kahvaltımı yapmak üzere masayı donatırken bana eşlik etmek isteyen kedilere de ses çıkarmıyorum.İçerde çalan "Fazıl Say/Mozart-Piano concertos nos.11,21,23" müziği ise açık olan pencerenin kenarında ki saksıda bulunan çiçekleri yalayarak ve yarı açık kapıdan salınarak bahçe içinde dört bir tarafa dağılıyor.Kahvaltıya başlamadan önce bir süre sandalyede müziğin keyfini çıkararak oturuyorum.Sanki çiçekler müziğin geldiği yere doğru dikilmişler daha canlı daha renkli.Kedi,yanıma gelmiş adeta beni taklit ediyor.
Sonra...
Kedinin yemek tabağını önüne koyuyorum.Birlikte kahvaltımıza başlıyoruz.Arada birbirimize bakıyoruz.Ben gülümsüyorum ve
"Canııım"
diyorum.Sanırım o da bana gülüyor
"Mır mır"
seslerini duyuyorum.""


Hayâl dünyasından çıkıp ara sokakların buluştuğu Neyzen Tevfik Caddesinde araba ve insan seslerine karışıyorum.Deniz karşımda bana gülümsüyor.Ona da gülücük gönderiyorum.


Ve sonra...
Bodrum Kalesine doğru yavaş yavaş yürüyorum,kafamda binbir düşüncelerle...

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

2 yorum:

özii dedi ki...

Bodrum güzel yer..
Sanırım en sakin en güzel zamanı .
Keyfini çıkarmak budur :)

Mahmutun güncesi dedi ki...

Kışın daha güzel oluyor.Gürültü yok,kalabalık yok...Her şeyden önemlisi huzur var.