6 Mart 2014 Perşembe

BİZBİZE


GÜZEL BİR KONSERDİ


Bodrum'da olduğum günlerde gerçekleşen bir etkinlik.
Doğrusunu söylemek gerkirse Şebnem Sönmez ismini görünce güzel bir tiyatro oyunu izleyeceğimi düşünmüştüm.


Sahnede müzik entstrümanlarının yerleştirildiği alan büyük olunca ve diğer sanatçıların Suzan Kardeş,Yasemin Göksu olduğunu düşününce müzikli bir oyun diye düşünmüştüm.


Sanatçılar,Yeşilçam şarkılarını söylüyorlar.Söylerkende hikayelerle,sahne şovlarıyla destekliyorlar.Kimi zaman hüzünlendirdiler kimi zaman eğlendirdiler.


Şebnem Sönmez başlangıçta çok güzel bir konuşma yaptı.Söylediklerine alkışlarla katıldığımızı gösterdik.Hem de nasıl.
Sesinin de güzel olduğunu belirtmeliyim.
Eee iki güzel ses Suzan Kardeş ve Yasemin Göksu'da olursa zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız.


Yeşilçam şarkılarını keyifle dinledik.
Güzel bir konserdi.Alkışlar,biz izleyicilerin memnuniyetini çok güzel ifade etti diye düşünüyorum.


Yalnız sahnede Yeşilçam sanatçılarının fotoğrafları arasında Kadir İnanır fotoğrafı yoktu.Unutulduğunu düşünmedim,özellikle konulmadı diye düşündüm.Acaba yanılıyor muyum?



NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: