11 Mart 2014 Salı

GÖZEN BUTİK OTEL


GÖZEN BUTİK OTEL


Geçen ay gittiğim ve bundan sonrada gideceğim otel.
Hatta yaz için rezervasyonumu bile yaptırdım.




Esasında herzaman gittiğim yer hemen yanındaki "Baç Pansiyon" idi (ismindeki pansiyon kelimesi sizi yanıltmasın,butik oteldir).Tadilatta olduklarını söylediklerinde hemen yanında bulunan "Gözen Otel"i aradım ve yerimi ayırttım.




Bu oteli tercih etme nedenlerimden biri merkezde olmasıdır.Her yere yürüme mesafesinde.Yani istediğiniz her şey için alternatif çok.Yalıtım güzel yapılmış,gerçi kış olduğu için dışarıdaki ses yazın olduğu gibi her mekanda gümbür gümbür değil.Olanlardan da içeriye ses gelmiyordu.
Odalar geniş.Otantik döşenmiş.
Otelde asansör var.3 katlı binada asansör olup-olmaması bizler için önemli olmasa da annemin olduğu yerde önemli oluyor.
Personel sıcakkanlı,güleryüzlü.
Manzarası güzel.Tercihinize göre denizi ve barlar sokağını gören odalara sahip.Benim her zaman tercihim denizi göreceğim odadır.



Otelle ilgili çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum.Görüntü olarak da bir fikriniz olur diye düşünüyorum.




GÖZEN BUTİK OTEL

ADRES :
Cumhuriyet cad. no:18/1 merkez
Bodrum/MUĞLA

Telefon:
Fax:

Email:
gozenbutikhotel@hotmail.com

Web:www.gozenbutikhotel.com

http://gozenbutikhotel.com/

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

2 yorum:

ekinushobi dedi ki...

Gitmeden gitmiş kadar oldum, içim mutlu oldu valla. Blogunuz çok güzel, teşekkür ederiz paylaşım için.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Beğeniniz için teşekkür ederim.